Betie

Iti retragi brusc mana
Facandu-i loc unei raze de lumina sa imi coloreze coapsa descoperita.
Un trandafir negru vibreaza langa pick-upul vechi
La fel cum trupul meu vibreaza in bratele tale.

Pentru o secunda de stralucire,
Fluturi de matase se confunda inconstient cu parul tau
Pierzandu-si suflul printre buclele tale.

Sorbi incet din paharul cu zambete
Si imi oferi si mie …

11 gânduri despre „Betie

  1. „Mi-am retras mâna de pe coapsa ta goală,
    nu de prea multă lumină revărsată
    ci pentru că, lipsită de sfială,
    coapsa ta ardea desperechată
    Şi trupul tău vibra, la fel ca o chitară
    Cu zâmbetul turnat dintr-un pahar cu fiere
    atins de mâini puhave, în fiecare seară
    .Ah! cum vibrase sânul cu gustul lui de miere.”
    Băi ce fain te pilişi aici!

    • poezia ta e mai buna decat a mea. nu-mi face concurenta pe propriul blog :)))
      Glumesc! multumesc frumos si ma bucur ca betia mea te-a inspirat . ..

  2. Aici mi-ai aruncat inima in paharul cu zambete si ai inceput sa il agiti…minunat.
    P.S. „Suflu de matase printre buclele mele”, ma flatezi.

      • Ai facut poezia inainte sa ma tund, sau poate cu putin dupa mine, si eu am ramas in mintea ta cu bucle, si pentru ca m-ai vazut tuns abia dupa 4 zile ai scris poezia sub forma in care ti-e dor de mine. Macar atat sa recunosti. Oricum inca mai este bucalat deci nu ai sa imi iei cuvantul pana nu am sa fiu chel. PUNCT.

Lasă un răspuns

