RE

Mi-am retras mâna de pe coapsa ta goală,
nu de prea multă lumină revărsată
ci pentru că, lipsită de sfială,
coapsa ta ardea desperechată
Şi trupul tău vibra, la fel ca o chitară
Cu zâmbetul turnat dintr-un pahar cu fiere
atins de mâini puhave, în fiecare seară
.Ah! cum vibrase sânul cu gustul lui de miere
.”
( I. N.)

Iti aprinzi tigara doar pentru a-mi vedea mai bine chipul.
Departe de trupul aprins , mana iti ingheata
Iar buzele-ti inrosite de pasiune
Devin vinete.
Norul fin de tigara se pierde intre privirile albastre
Si pline de dorinta.
Plimbi pana de chitara peste sanul tare
Lasand urme fine de zahar in urma,
Urme pe care le gusti apoi cu degetele-ti reci.
Golesti paharul cu fiere de pe masa murdara de pacate
Si dispari in spatele aburilor dulci-amarui .
Vad cum umbra ta se asterne pe pragul usii
Si astept pana devine si ea o amintire …

15 gânduri despre „RE

      • Ai sa te obisnuiesti…tu mai usor, dar eu mai greu. Stiu ca nu ai sa ma ierti atat de usor sau poate niciodata, am sa-mi iau daca e nevoie si o alta viata atat cat sa ma privesti cu un zambet bland pe fata. 😛

Lasă un răspuns

