Foc

Inchide portile , dragul meu ,
Simt miros de tradare !
Goneste sobolanii flamanzi din jurul meu
Caci isi striga semenii
Si deja mi-au ros
Talpa
Palma
Chipul
Pana la os.
Arunca-ti haina peste ei si aprinde-o .
Din fum sa iasa
El
Sa iasa
Ea
Dar sa nu iasa
Ei.
Ei
Sa ramana in flacari .

Un gând despre „Foc

  1. Ce calduros si apetisant suna „sobolani gigantici in flacari”. Imi aminteste de intoarcerea respectiva din Vama, cand am vrut cu Sabin, Brucea si Nashu’ sa mancam o cartita. 😀 Inca ma mai gandesc uneori ce bine ar fi aratat rumenita usor pe parti.
    Dar sufletul nostru cald, incalzit la foc au lasat-o in viata.

Lasă un răspuns

