Draga noapte..

Draga noapte ,
Sterge picaturile din geam ,
Se face prea intuneric aici , langa soba ..
Am pus lapte in cafea ,
Nu o mai vedeam .
Draga noapte ,
Ingheata lacurile de pe strazi
Ca sa alunece oamenii
Si sa cada .
Sa se opreasca oamenii ,
Sa aflu povestea lor.
Draga noapte ,
Mi-e frica.
Stalpi trec grabiti de mine, zbierand ascutit si scurt .
Caci eu m-am oprit in loc
In fata ta
In fata cestii goale
In spatele fumului albastrui
In spatele fumului
In spatele lui …

4 gânduri despre „Draga noapte..

  1. Buna, scrii foarte foarte frumos si mi-ar face placere daca ai accepta un link exchange. Blogul tau e special, are ceva al lui…
    Astept cu nerabdare un raspuns la adresa de email.
    Sa ai o seara minunata 🙂 !

  2. Draga noapte,
    Cu tine ma simt ca un zidar
    Amestec ganduri cu destine
    Dar vine dimineata iar…
    Iti spun mai multe maine.

Lasă un răspuns

