Gol

Cu mangaierea ta
Mi-ai sapat un sant in fata
Mi-ai smuls coada impletita
Mi-ai intins sanii
Pana la pamant .

Mangaierea ta
Mi-a sfartecat pantecul
Mainile imi tremura inauntru .
Imi storc ficatul
Intr-un pahar
Si imi faram plamanii
Pe o foita .

Cu o sugativa
Strang sangele diluat in alcool
Ce a cazut din stiloul
Cu care am desenat
Pe bordurile pierzaniei
Speranta
Si peste padurile vestede
Copaci verzi .

Stropesc cu tacere
Aripile unui porumbel voiajor
Ce poarta in zbor
Prinsa de un picior
O punguta cu dor .

Nu exista cuvinte in lumea nostra
Doar schite si desene ,
Linii si culori ,
Creioane si vopsele .

Umplu golul din pantec
Cu grafit
Si imping spre uitare
Ce odata am iubit.

3 gânduri despre „Gol

Lasă un răspuns

