Scrisoare

Ce trebuie să fac
Ca să te scuturi de nasturii de pe pleoape ?
I-ai cusut
Ca să nu mă mai vezi.
Versul meu de dor
Rătăceşte dement
Fără privirea ta.

Clipa se îmbată cu un Târziu
Vechi şi aromat
Şi aşteaptă cuminte praful să o acopere
În orfelinatul uitării ;
Fără bătăile inimii tale
E singură .

Ce trebuie să fac
Ca tu să nu îmi mai respiri toamna ?
Inspir culoare
Vals
Poezie
Expir sfârşit .

Îmi voi cumpăra un nou nume
Pe al meu ai uitat să îl rosteşti ;
Am să îl schimb în Diana
Sau Ana.

Spune-mi
Dianei i-ai trimite o scrisoare ?
Sau Anei ?

….
Lili

Lasă un răspuns

