Un fel de Re.

Vălul mi se dezgheaţă ,
Îmi picură pe genele coborâte ;
Cred că înăuntrul meu
Îşi face cuib o inimă nomadă .
Cămaşa de forţă îi este cămin
Sărmanului al cărui piept a golit
Pentru că încep să simt
Şi simt că îmi pierd judecata .

Blestemată inima ,
Mă trezeşti
Ca să adorm în altă comă
Căci un cheag de minţi oarbe
Îmi striveşte glanda hipofiză
Iar arterele se încurcă voit
Într-un nod negru ,
Doliu pentru artă şi Oameni.
Mă voi farda şi eu cu întuneric
Şi voi îmbrăca pământul greu.

Inimă clandestină ,
Te invit să îţi continui drumul ;
Caută alt piept ,
Al meu putrezeşte.

6 gânduri despre „Un fel de Re.

  1. iti citesc poeziile de mult timp si chiar nu ma satur sa le rasfoiesc. pare putin bolnav?! dar ma linistesc sau poate doar ma ametesc putin, putin mai mult decat un pahar de votka

    • Multumesc din inima , draga mea. Ma flatezi . Nu e bolnav deloc si ma bucur sincer ca versurile mele pot avea un asemenea efect ( sau doar efect ) asupra cuiva.
      Te mai astept sa ne imbatam impreuna cu versuri. Te imbratisez!

  2. As vrea sa spun ca e frumoasa, doar ca ..e prea tragica ca sa-i pot adauga o asemenea calitate.
    Azi am dat de blogul tau si regret ca n-am facut-o mai demult..
    In seara asta, asigurat, voi mai cauta asemenea „lucruri” la tine pe site..
    Si sper ca ce am citit acum e doar creatia unei poete, si nu trairile ei.

Lasă un răspuns

