Aşadar , TU.

Așadar tu ești străinul
Ce îmi trece pragul mizeriei!
Pentru tine am inventat o mare
Dar pentru că ai întârziat,
Îți voi dărui doar un val .

Frânge zalele de prejudecată
Ale lanțului ce te orbește
Și redescoperă-te .
Apoi descoperă-ma.

De ce încerci să salvezi zâmbete rătăcite
Când tu te-ai pierdut printre dinți ascuțiți?

Iubește-ți ochii absenți
Și mâinile confuze ;
Iubește nopțile cu aromă de fiasco
Și perdelele sufocate de țigări vinovate .
Iubește-ți trupul obosit
De povesti redundante
Și iubește toamna cu paltonul său de clișeu.

Ești la momentul potrivit
Iubește-l ,
Chiar de nu e al tău.

Ești o secundă ,
Ești atunci ;
Ești trenul ce duce spre alt tren ,
Și ești noul meu vechi.

4 gânduri despre „Aşadar , TU.

    • Nici o problema , imi place sa o aud! ( gluma proasta)
      Multumesc din suflet , necunoscutule ce imi inseninezi diminetile! Te imbratisez!

Lasă un răspuns

