Beţie ( 3rd part)

Dezgroapă dragostea
Şi toarnă un strop şi în vinul meu .

Vreau o poveste veche
Cu o copertă nouă.
Floarea din stomac
Tânjeşte după fluturi nebuni .
Vreau sânge în obraji
Şi nu în vene ;
Nu vreau pahare goale ,
Ci priviri pline .
Vreau înainte ,
Nu înapoi ;
În colţuri
Să nu mai fie gunoi .

Nu vreau plete ,
Nu vreau un stativ ;
Vreau negrul tău ,
Nu culoarea tuturor.
Vreau însemnătate în cuvinte
Şi cuvinte în stilou.
Vorbeşte-mi
Şi am să uit aerul .
Zâmbeşte-mi
Şi am să uit umbra .

Şi mai vreau..
Ca tu sa uiţi stafiile
Ce îţi bântuie tălpile .

( Încă un pahar şi o să adorm migrena asta .. )

3 gânduri despre „Beţie ( 3rd part)

  1. Nu stiu daca pot gasi un raspuns care sa fie demn de cuvintele pe care mi le-ai spus intr-un post anterior..
    E bine ca vrei inainte, e ca bine ca vrei gunoiul curatat..
    Daca ti s-ar indeplini cele trei dorinte probabil ca rimelul va ramane la locul sau data viitoare.
    Sper sa fie asa!

Lasă un răspuns

