Scriu

Scriu când mi-e rău ;
Astăzi îmi este rău.
Oboseala din tălpi
Se odihneşte pe asfalt
Lângă frunze care tac,
Lânga aburul din canalizări ,
Lângă o dimineaţa nedorită.

De ce imi zugrăveşti pereţii
Cu semne de întrebare?

Ieri
Am zâmbit Soarelui
Chiar de îmi usca buzele
De tine.
Ieri
Am zâmbit;
Măcar pentru o clipă
Nu am mai fost singură ,
Ci am fost SINGURA.
Ieri
Am luat timid un loc
În prezentul tău ,
Pe un scaun cu trei picioare scurte
Şi cu un spătar jerpelit de vanitate.

Îmi este rău ,
Şi o să scriu .
M-am trezit dramatică
Din poeziile tale
Şi sorb antidotul
Dintr-o ţigară.

Scriu doar când îmi este rau.
Ieri mi-a fost bine.

Un gând despre „Scriu

Lasă un răspuns

