Moment

E un duet
Sau un duel ?

E un duel într-un duet.

Şi ce dacă pierdem amândoi?
Câştigăm cele mai mari momente mici.
Uriaşe nimicuri ,
Iubite furtuni ,
Le scriu pe toate cu alb
Pe negrul din spatele geamului.
Le păstrez înfăşurate
În cămaşa ta de noapte.

Tot ce am vrut sa îţi spun atunci
Doarme acum matol
Pe parchetul din garsonieră
Lângă sticle golite
Şi aşternuturi mototolite.

Să îţi aminteşti că te-am iubit ,
Eu o sa uit ;
Iar tu o să mă laşi.
Căci un moment dureaza doar un moment ,
Iar momentul nostru a fost.

5 gânduri despre „Moment

  1. Cu destula intarziere, iti raspund „oficial” la comentariu.
    Nu ai pentru ce sa imi multumesti, am facut totul pentru ca asa am simtit si ma bucura nespus sa vad ca macar pentru cativa oameni, unii necunoscuti pot insemna, chiar si pentru cateva clipe, ceva mai mult decat un ..nu stiu, nu gasesc acum un termen dar cred ca ai prins ideea.
    Iti multumesc la randul meu pentru faptul ca m-ai „acostat” ( din fericire fara nici o bata), nu stiu in ce masura ti-a schimbat asta parerea despre mine, posibil in bine, probabil in rau.
    Apropo de ultima parte a comentarului tau, mi l-ai oferit deja.
    In clipa in care citeam acel comentariu.
    Te imbratisez si eu cu drag >:D<.

  2. Ştiu că, uneori, reuşim să primim aprecieri numai de la cei din grupul de cititori format. M-aş bucura mult să cunosc şi trecători care să-şi dea cu părerea despre cele scrise de noi. Până una alta ne vom citi şi aprecia (numai pe merit) între noi.
    P.S. Ai un mod original în a face aceste poezii! Pentru asta îţi ofer un loc în legăturile de bază ale blogului personal. Şi nu trebuie să fie o onoare mai mare decât plăcerea mea!

Lasă un răspuns

