Cadavre exquis

Oprește trenul ,
Iubită furtună !
Șinele să ruginească ,
Timpul să stea.
Răsăritul o să apună pe o bordură
Iar o zi de luni îl va resuscita
Într-o vineri.

Astăzi
Sunt o actrița anonimă
Iar rolul meu este sa aflu
Ce rol joc.
E o tragicomedie
În care protagonist ești tot tu ;
Un baston improvizat
Și o pălărie înjumătățită de molii
Levitează pe o strada goală .

Râd până plâng ;
Sunt propria mea arma.

Ridică-ți coatele de pe gândurile mele ,
Moare pământul înaintea ta..

Stiloul nu mai alunecă ,
Iar genele mi se ciocnesc.

( in capul meu are sens )

5 gânduri despre „Cadavre exquis

Lasă un răspuns

