Cicatrice

Ascultă-mi
Ecoul suflului obosit
Mă aleargă bombănind sfârșitul cel adevărat,
L-am tras în piept din nou .
O să dispar în mine ,
Poate așa îmi va pierde urma.

M-ai uitat.
Oare dacă îți distrag atenția de la tine ,
Îți vei aminti de mine ?

8 gânduri despre „Cicatrice

  1. „M-ai uitat.
    Oare dacă îți distrag atenția de la tine ,
    Îți vei aminti de mine ?”
    de atsa sunt si eu curioasa daca aplic..

  2. „Oare dacă îți distrag atenția de la tine ,
    Îți vei aminti de mine ?”
    Nope.. de obicei atentia se indreapta in alta parte.
    Asupra noastra? hmm.. let’s try this when we’re gone ..

Lasă un răspuns

