Proces

” Onorată Instanță , ne aflăm astăzi în fața unui caz cutremurător ” , răsună cuvintele Avocatului.

Ceață pe ochi ,
Lavă în stomac .
Sunt citată ca martor
Într-un proces ce discuta
Propriul meu omor.

Am ucis chiar eu
Omul dinăuntrul meu.
L-am ucis câte puțin
în fiecare vers ;
L-am ucis scriind ,
L-am ucis FIIND.

îmi înmoi genele în sare
Și mă declar nebună
În fața naivilor roboți.

„Ce vină a avut victima
Că îți joacă feste mintea?
Nenorocita a fost animată
De cele mai ortodoxe intenții. ” , se revoltă Judecătorul.
În realitate însă ,
Crima a fost premeditată.

N-am vrut ca omul curat
Din versul imaculat ,
Să se îmbolnăvească de angoasă ,
Într-o lume păcătoasă.

Sunt astăzi deopotrivă
Judecător ,
Avocat
Și Acuzat.

Juriul a deliberat ;
Fapta criminalului
Va cunoaște
Legea talionului.

5 gânduri despre „Proces

  1. Presimt ca asta este inceputul apogeului tau, apogeu care sper sa fie prelung si lin manat de inspiratia ta nelimitata, unica, „bilingva”..
    M-a impresionat asta mult, felicitarile mele…deci nu ale orisicui, ale mele. 😛
    :-*

Lasă un răspuns

