Deja vu

Ochii mei inca isi cauta culoarea,

Dar daca tu i-ai socoti violet,

As crede ca violet e culoarea lor dintotdeauna.

Mincinos frumos,

Tu esti aracul pe care se indreapta ceata mea

Esti revolver fara tragaci

Ce imi striveste pieptul .

Tot ce atingi sfarseste in cazane cu smoala.

Trupul tau are durere

Are blandete ,are grotesc , are tristete.

Are campii line pe gamba

Si serpentine periculoase pe talpi.

Mi-ai spus odata ca toamna e anotimpul meu

Si am cumparat toamna;

Dar pentru ca ploile nu erau ale tale,

Nu am purtat-o niciodata.

Sufar ca de sete dupa tacerea ta

Ieri am urat-o.

Un gând despre „Deja vu

  1. Sunt curios ce mai spui, cum mai esti, pe unde mai esti…ce mai faci. As vrea sa stiu de tine… Sa dai si tu un semn. (si poate reusesti sa stergi comentariul asta). Sarut mana.

Lasă un răspuns

